the XS in S,M,L,XL


Acum ceva vreme imi faceam ordine prin sertare si am dat peste colectia mea de produse “travel size” si m-am gandit sa vi le arat si voua.

Cum de fiecare data cand merg in vacanta imi iau o intreaga traista cu cosmetice si produse de baie, foarte rar folosesc produsele din hotel. Imi plac totusi ambalajele si cred ca sunt foarte simpatice sampoanele si gelurile de dus in miniatura asa ca imi mai adaug la colectie. Tot ce am acum la mine tin in borseta mea cu floricele pana cand o sa le gasesc un loc.

 

Cele “La Source” sunt de la Hilton din Sibiu si mi le-a adus prietenul meu.

 

Astea sunt de la Palazzo Zichy din Budapesta.

 

Cele de la “Pecksniff’s” sunt din Viena de la Imperial Riding School.

 

Iar astea cu ceai alb le am de la o prietena care mi le-a adus din Norvegia. Tot din gama Heavenly Spa mai am si un sapun simpatic in forma de frunza de ceai caruia am uitat sa ii fac poza, dar voi face o completare.

 

Mai am cateva chestii in miniatura: 2 sapunuri in forma de ingerasi la Craiova, inca un sampon foarte mic, pasta de dinti in format promotional si cateva mostre de creme si fond de ten. Cu prima ocazie o sa le fac si poze.

Voi ce colectionati? Aveti produse “travel size” in traista?

.

Comments
2 Responses to “the XS in S,M,L,XL”
  1. caaaat sunt de frumoase, mie imi plac super mult astea travel size si imi place sa le iau cu mine atunci cand ma duc undeva

    Like

Lasa un raspuns

