Buze, cautam balsam


Ieri seara dupa baita din program am inceput sa ma rasfat, asta insemnand… creme: de fata, de corp, de maini, pentru picioaresi. Totusi ceva nu era in regula – buzele mele aveau ceva zgaibe care ma scoteau din minti asa ca m-am gandit ca au nevoie de o interventie.

Bucatele uscate de piele le-am rezolvat rapid cu un disc de vata cu ulei de masline pe el pe care l-am tot frecat pe buze. Mi-au ramas foarte fine insa nu prea imi place senzatia de dupa uleiul de masline asa ca am curatat uleiul si m-am decis la balsam cu menta.

Din obisnuinta am intins mana dupa cel cu aroma de menta si aici surpriza: era terminat. Nu chiar de tot dar aproape gata si parca ceva nu era in regula, asa ca il consider gata. Problema e ca era unul dintre balsamurile mele preferate si este absolut “delicios” de la culoare, la miros, la consistenta, chiar si gust.

Am intreaga gama, desi pentru poze nu l-am mai gasit pe cel galben: mint (menta), berry (fructe de padure), strawberry (capsune) si tropical (mango).

Toate sunt deliciose, miros bine si hidrateaza. Sunt super simpatice, practice si colorate.

Problema mea e ca nu cred ca se mai produc. Se cheama Visions Liplicious Lip Balms si sunt de la Oriflame. Am rasfoit si in vara un catalog si nu le-am gasit si azi le-am cautat si pe site-ul lor si nimic.  Imi pare asa rau ca nu le mai am pe toate si as vrea sa le mai iau pe cel albastru si cel galben (care cred ca e pe sub pat – sper!).

Daca cumva stiti daca se mai gasesc/produc sau pe cineva care a comandat la un moment dat mai multe si mai are nu ezitati sa lasati un comentariu.

.

Lasa un raspuns

