Adio, octombrie!


Nu am mai scris de o vreme, in parte din lipsa de inspiratie si intr-o mai mare parte pentru ca am fost ocupata cu scoala.

Ce sa-i faci, asa e in prima luna dupa vacanta. Cam toata ziua am fost plecata si abia ajungeam cate o ora sa mai mananc si eu intre cursuri. Cand am avut ceva timp liber, fie am lenevit cu vreun serial, fie m-am mai ocupat cu ceva proiect.

Multe incep (cursuri, seminarii, ateliere, proiecte), dar si cateva lucruri se termina… si despre asta chiar vreau sa vorbesc.

Mai exact ce produse am consumat eu luna asta.

Nu sunt prea multe pentru ca am mai lasat cateva chestii si pe acasa cand m-am intors in Cluj  pe care cred ca le terminam tot cam prin perioada asta.

O sa incep cu tot ceva ce eu ador: gelul de dus de la Yves Rocher – Jardins du Monde cu aroma de cafea.  Cand m-am intors de acasa aveam cam jumatate consumat si cam pe la inceputul lui octombrie s-a terminat. De atunci am inceput altul. Ce imi place la gelul asta de dus e mirosul superb de cafea. Desi nu beau cafea, decat foarte rar, in momente de “urgenta” (examene, predari de proiecte), ador  cum miroase. Cand il folosesc e ca si cum ma trezeste imediat. Cred ca este gelul meu de dus preferat. Are totusi un neajuns: mirosul nu persista pe piele. Nici macar putin-putin. Nu-i ca si cand as vrea sa merg pe strada mirosind a cafea, insa cum am terminat dusul cum dispare si mirosul.

Urmatorul pe lista este Sapunul Crema Hidratant de la Elmiplant cu masline si galbenele. In ce priveste sapunurile e destul de ok: l-am folosit si pentru fata si nu mi-au aparut chestii nedorite. Desi e cu masline, nu este deloc uleios. Curata bine, miroase frumos si per total sunt multumita de el. Cred ca o sa-l mai cumpar, mai ales ca din 500 de ml tin multa vreme.

Tot legat de baie, am mai terminat un sampon (pentru ca am 2): Replenishing Shampoo de la Avon cu ginseng si bambus pentru par vopsit. Nu-i rau si pare sa aiba si efectul unui balsam pentru ca imi face parul mai moale si il descurca in timp ce il folosesc. Miroase frumos, dar nu pare sa aiba nici un efect in rest. Cred mi-a mai deschis putin culoarea parului. Dupa ce o sa termin si pe cel de-al doilea nu o sa le mai iau pentru ca altele mi-au placut mai mult. Nici pe astea nu le-am cumparat. Le am de la fosta mea colega de apartament care mi le-a lasat cand a plecat. Oricum mai am cateva sticle de sampon asa ca o vreme (mai indelungata) nu sa mai am nevoie sa imi cumpar.

Desi mai am putin, cred ca zilele astea se va termina: crema de zi de la Yves Rocher Nutri Specific hidratanta pentru piele uscata. Crema asta imi place mult. In principiu face cam tot ce zic ei ca face, ceea ce-i foarte ok. Ce imi place mie la ea e ca nu incarca pielea, desi e pentru piele uscata si hidratanta, totusi mie imi pare ca are o consistenta foarte usoara: se absoarbe repede in piele, se intinde usor si o cantitate foarte mica acopera toata fata. Miroase placut. Nu am tot timpul nevoie de crema, insa cand am eu o folosesc de mai multe ori pe zi pentru ca dupa ceva vreme mai simt nevoia. Sigur o sa mi-o mai iau. Astept doar reducerea de luna viitoare.

Am mai terminat o sticluta de acetona de la Farmec.

Si ultimele chestii prin care am trecut luna asta sunt doua produse pentru buze, un balsam si un luciu si o sa le iau pe rand:

Sheer Lip Gloss de la Avon cu ulei de jojoba – are o consistenta lichida putin uleioasa si miros placut. Da buzelor o usoara tenta de roz si le hidrateaza. Pare mai mult un balsam de buze pentru ca luciul nu rezista, e ok, insa nu o sa il mai iau pentru ca imi plac altele mai mult.

Visions Liplicious Lip Balm cu SPF 12 si aroma de menta de la Oriflame – are culoarea la fel ca si ambalajul si un miros placut de menta si gust bun! Hidrateaza puternic si lasa o nuanta slaba de albastru pe buze care dispare cand intra in piele. Il ador si vreau sa il mai iau, insa cred ca nu se mai produce. Din pacate! Unul dintre balsamurile mele de buze preferate, era foarte simpatic si util.

Ati folosit vreunul dintre produsele astea? Si mai important: v-au placut? 

.

Lasa un raspuns

