September shopping cart – Haul!


Din toate cate mi-au furat ochii luna asta, va arat si ce a ajuns “in traista”.

De la  “S-he” mi-am luat o ascutitoare, 2 rujuri, un blush si un concealer. Nu tot ce e in poza e de luna asta, numai ca si-au schimbat designul la ambalaje si am pus si ce mai aveam pentru comparatie (cele 2 rimeluri si lacurile de unghii). Acum ambalajele imi aduc aminte de ceva piese de lego si imi plac mult mai mult decat cele de mai inainte care erau destul de banale ca si forma. Imi place mult blush-ul care e destul de cremos si mi se pare ca arata foarte natural.

Blush 184/001 – creamy rouge (nu e chiar asa de portocaliu cum apare in poza)
Aqua Shine Lipstick – 045 – un fel de roz prafuit mai inchis; nu e foarte pigmentat si merge mai degraba pentru nude lips
Cover Stick 001 – pastelle – cea mai deschisa nuanta
Carbon Black Mascara si Waterproof Mascara ambele pentru volum (initial l-am luat pe cel rezistent la apa, dar e foarte greu de dat jos si dupa 2-3 zile inca mai aveam urme de la el – nu e un lucru rau, dar imi trebuia si unul care se duce mai usor)
Top Coat (in care am pus ceva sidef si de aia e asa mai tulbure, insa nu e asa bun) si Base Coat
Magic Colours Lipstick -457 – o nuanta de cupru sidefat

 

De cand au inceput si unghiile mele sa reziste lungi si frumoase mai mult de cateva zile am inceput si eu sa le colorez ceva mai indraznet. Ojele de luna asta:

1. RIMMEL LONDON – Lasting Finish de la stanga spre dreapta: 045 – Misty Jade, 060 – Hot & Spicy, 170 – Lively Liliac, 058 – Lemon Drop.

 

2. Medusa Isabella si Gabrielle de la stanga spre dreapta: 35, nu se vede clar, dar as zice un 42, 32.

 

3. TRENDY by Cosbell – 68 este un gri deschis si uimitor rezista foarte mult pe unghii, Franck Olivier – 126, GOLDEN ROSE – 111  o nuanta de taupe  foarte delicata.

 

La categoria “ochi” m-am ales cu 2 farduri mono de la Alix Avien (de la stanga) 220 – un crem mai galbui si 215 – caramiziu (care doar ce mi s-a crapat putin).

 

Tot pentru ochi mi-am luat si o paleta cu farduri foarte foarte lucioase si pigmentate gen Meis: Qianyu – 04.

 

the ONE by ONE VOLUM’ EXPRESS MASCARA – imi place pensula foarte mult pentru ca imi separa bine genele si nu le incarca.

 

Black Onix Lip Pencil – 176 si Eye Pencil – 199. Nude all the way, hehehe!

 

Ceva pensule de la ebelin si o penseta (foarte buna).

 

Cam astea sunt ce mi-am luat. Cel mai incantata sunt de blush-ul de la S-he, de rimelul de la Maybelline si de oja de la Golden Rose.

Ati incercat pana acum din produsele astea? Ce parere aveti?

Comments
2 Responses to “September shopping cart – Haul!”
  1. Care e treaba cu pensulele Ebelin? E bune si ieftine ? II iei si lui eu?:-“

    Like

    • Xayidee says:

      Sunt destul de ieftine – parca 15 lei e cea mai scumpa, aia de fata. ce mi-am luat eu erau cam 8 lei una. Sunt sintetice, nu extraordinar de fine, dar ok. Sunt temporare pana cand o sa imi iau ceva calumea. Imi place mult ca sunt lungi si cotorul e un plastic care nu aluneca si parca e din catifea. Daca vrei iti iau, nu au cine stie ce varietate. Sunt luate din dm markt.
      Daca vrei sa vezi ce mai au uite aici. Alea albe nu le au.

      Like

Lasa un raspuns

