Catch a falling star and put it in your pocket…


 

 

In genul asta mi-am facut unghiile saptamana trecuta, desi cu alte culori. Degetele mele arata un pic dubios pentru ca obisnuiam sa imi tai cuticulele si acum incerc sa scap de ele prin alte metode mai putin drastice. O sa mai dureze ceva pana se obisnuiesc cu noul tratament. Si ceea ce mi-a iesit mie dupa ce am urmat tutorialul de mai sus numai cu o mica diferenta – nu am avut cercurile alea si am folosit stickers din alea ca pentru french, de unde si diferenta.

 

 

Tutorialul original l-am gasit aici:   the beauty department

Lasa un raspuns

