JUST WONDERING: Bath stuff


Tot timpul cand imi cumpar cate ceva nou simt un impuls sa deschid cutia si sa vad cum miroase un sampon, balsam sau ce imi trebuie pe moment. Cel mai mult imi place sa ma rasfat la baita cu ceva mirosuri de fructe sau creme de prajituri. Nu imi iau tot timpul acelasi sampon sau gel de dus, dar revin la cele care m-au multumit. Conteaza si ambalajul, dar nu asa mult. Totusi cele mai mari dezamagiri le am cand un gel de dus miroase asa bine, dar nu ramane mirosul pe piele si dupa…

Lasa un raspuns

