Ce mai mancam azi?


Nu stiu ce o sa pap azi (poate ceva cu mujdei), dar ieri m-am rasfatat cu ceva inele de ceapa. Ce-i drept am cam exagerat, dar erau asa de bune ca nu am rezistat si am facut o portie dubla. Si pentru ca am facut si poze in timp ce le-am preparat pentru o postare pe un forum, m-am gandit sa pun reteta si aici.

Cred ca inele de ceapa sunt noua mea obsesie cand vine vorba de snacks importate de la americani ( cred ca de la americani… hmmm…).
Sunt foarte usor de facut si foarte, foarte gustoase. Serviti, va rog!

Onion Rings (inele de ceapa)

De ce aveti nevoie (1 portie):
1 ceapa mare
1 cana cu faina
1 ou
sare, boia de ardei (iute sau nu), piper – o lingurita si jumate
busuioc si oregano (sau ce fel de verdeturi va plac – uscate) – cam o lingura

Cum se fac:

Se curata ceapa si se taie rondele de aproximativ 1.5 cm si se desfac intr-un castron cu apa cat mai rece ca sa nu va mai usture ochii cat timp se pregatesc celelalte.
Amestecati intr-un alt castron faina, sarea, boia, piper, busuioc si oregano pana se uniformizeaza. Intr-un alt castron bateti oul si puteti adauga si o lingurita de miere.
In continuare luati cate un inel si il inmuiati in ou si dupa in faina de 2 ori. Dupa ultimul strat de faina se aseaza separat pe o farfurie sau un tocator. Se trece la urmatorul sau daca sunteti mai lenesi puteti sa faceti mai multe o data.
Dupa ce toate inelele au fost trecute prin ou si faina se ia o oala si se pune ulei la incins cam de 2-3 degete, cat sa acopere inelele. Cand uleiul incepe sa sfaraie se pun inelele de ceapa la prajit cate 2-3 minute sau pana incep sa capete o culoare aurie. Cand s-au facut asezati-le pe o farfurie sau intr-un castron cu servetele pe fund ca sa se absoarba uleiul.
Se servesc cu sos.

Pofta buna!

Lasa un raspuns

