Kara dupa operatie


Saptamana trecuta pe 15 septembrie am dus-o pe Kara sa fie sterilizata. Cu greu mi-am facut curaj sa o duc si cred ca mi-a fost mai frica mie decat ei (poate pentru ca mica de ea nici nu stia ce o sa i se intample). Am stat cu ea pe tot parcursul operartiei, desi mi s-a facut greata de 2 ori si a trebuit sa ies si sa beau putina apa. Saraca de ea parea asa supranaturala cum statea acolo inerta si cred ca mai mult asta m-a facut sa imi fie rau pentru ca nu imi e frica de sange si nici nu a curs.

Nu mi-a facut pui niciodata si nici nu vroiam sa faca. Totusi am amanat toata treaba in parte pentru ca in Cluj este foarte scump (in jur de 200 lei) si am asteptat sa ajung in Craiova cu ea, dar si pentru ca imi era mila de ea si tot evitam perioadele in care intra in calduri cu ajutorul pastilelor. Treaba asta cu pastilele a fost si cea mai mare prostie pe care am facut-o pentru ca au efecte secundare si desi niciodata nu crezi ca o sa se manifeste la tine, totusi se poate intampla.

Desi i-am dat anticonceptionale din alea doar de vreo 4 ori in 2 ani, tot au afectat-o pentru ca mi-a zis vetul ca are ovarele inflamate si urma sa dea in alte treburi mai nashpa. Nu mai tin minte numele exact (era ceva termen medical), numai ca stiu ca si mie mi s-au parut destul de mari pentru o mana de pisicuta.

Dupa operatie am dus-o acasa si a stat anesteziata inca cateva ore pana sa isi revina si cam toata seara a fost ametita si parca era beata, umbland pe 7 carari. Oricum am fost foarte usurata ca in sfarsit am trecut si de hopul asta si ca nu a avut ceva mai grav.

Acum e foarte bine, i s-a umflat un pic acolo unde este cusuta, dar intre timp s-a tras, nu a facut nici un fel de infectie si luni mergem sa vedem daca e gata sa i se traga firele. Am o pisicuta fericita, activa si sanatoasa.

O sa va arat niste poze imediat de dupa operatie si unele cu ea acum, dar mai inainte vreau sa accentuez niste chestii:
– nu dati pisicilor pastile anticonceptionale (de animale evident) ca sa scape de calduri pentru ca le fac mai mult rau
– daca nu suportati cum fac in perioada aia si nu vreti pisicuti bebei mai bine le sterilizati: e mai bine si pentru ele si pentru voi
– nu e adevarat ca pisica trebuie sa fete o data inainte sa fie sterilizata: hormonii nu se regleaza daca pisica e insarcinata – pur si simplu sunt zvonuri.

Astea fiind zise, poze cu mica si pitica mea:

Lasa un raspuns

