August shopping cart (pic heavy)


Am observat ca sunt o persoana foarte lenesa cand vine vorba sa postez pe blog asa ca m-am hotarat sa incep serii de posturi. Sper ca asta o sa ma determine sa scriu mai des. Momentan am inceput treaba cu o poza pe zi care imi place (sau videoclip, etc.) si o alta idee care mi-a venit acum un sfert de ceas e sa imi fac un inventar la sfarsit de luna cu tot ce am cumparat sau primit pana atunci. Cred ca o sa iasa un fel de “haul posts”, dar macar asa o sa ma tin de scris. Poate pe parcurs o sa imi mai treaca si alte lucruri prin minte si toata treaba o sa inceapa sa prinda un contur mai consistent.

Luna asta, august, chiar daca a trecut, am fost si plecata in vacanta si prin plimbari si am avut mai mult timp pentru achizitionat tot felul de prostioare. De obicei sunt genul de persoana care cumpaneste mult o achizitie, iar daca nu sunt sigura ca imi foloseste o treaba prefer sa nu cumpar si sa “ma pastrez” pentru ceva care sa ma prinda. Nu sunt foarte pretentioasa, dar am si alte prioritati si o anume felina pe care mai trebuie sa o rasfat.

Si ca sa nu mai trag mata de coada, o sa trec la subiect – lista mea de cumparaturi:

1. Ceva set de 5 bratari  fara nume – sunt auriul ala invechit si turcoaz. Imi plac genul asta de bratari rotunde, sunt singurele pe care le port, numai ca ma cam deranjaza cateodata ca fac zgomot cand imi misc mana (de neevitat oricum). 20 lei (Real Craiova – ceva magazin de bijuterii)

2. Un pandantiv cu ceas cum imi doream de ceva vreme (colega mea de apartament din anul I avea vreo 3, numai ca ale ei erau ceasuri de buzunar si aveau traditie) la care am primit si un inel la alegere. Sincer nu prea port inele si in nici un caz asa mari, dar alternativa erau niste cercei pricajiti si din astia am destui. 25 lei (centru vechi in Bucuresti – la tarabe cu produse hand-made)

3. Floare de par care are si ac din ala gen brosa, pe care mi-am luat-o pentru o nunta unde mi-am facut treaba asta in cap. 15 lei sa zic (Real Craiova – acelasi magazin ca si bratarile)

4. 2 oje: Matt finish de la Rimmel si oja Clair’s Cosmetics chip resistant la care nu mai stiu culoarea pentru ca am jupuit hartia aia pe care scria, cum fac de altfel cu toate chestiile care ma enerveaza pe ambalaje. 15 lei (Real Craiova) si 2.5 euro (Clair’s din Lyon)

5. 2 Farduri de pleoape de la Kiko: nr. 123 (marrone legno satinato) – un maro mat, nu satinat si nr. 139 (salmone perlato) ceva roz foarte fain si cu putin luciu. Love them si mai vreau! 3 euro fiecare (Kiko Make up Milano – mall Lyon)

6. O paleta de la Meis Cosmetics. Sincer nu folosesc culori asa stridente, dar mi-a placut combinatia. 3.5 lei (mini-market in Bailesti)

7. Fond de ten de la Maybelline Dream Satin nuanta Nude si pudra compacta de la Bourjois nuanta Beige Clair. Sunt multumita de ambele, desi aveam retineri in legatura cu calitatea produselor din targ, am fost placut surprinsa. Cred ca fondul asta de ten o sa devina “the usual” pentru mine. Pudra e ok. Si ce am folosit in trecut aveau acelasi efect pe tenul meu, unele mai avantajoase ca pret, fata de pretul asteia de magazin. Oricum le-am folosit pe ambele la o nunta si nu a trebuit sa imi retusez deloc machiazjul de la 18 pana pe la 4 dimineata (ce-i drept nu ceva foarte incarcat). 15 lei fiecare (targ 1 mai Craiova)


Astea sunt prin borseta cu farduri si imi e lene sa le caut asa ca am pus ceva poze de pezentare.

8. Lampa de la IKEA. In sfarsit mi-am luat-o! De un an tot incerc sa pun mana pe o lampa de acolo si de fiecare data cand ajung in magazin trebuie sa ma multumesc cu admiratul. De data asta am venit pregatita si am plecat si cu o oglinda pentru toaleta/baie. aprox. 20 euro (IKEA Lyon)

9. “Game of Thrones” de George R.R. Martin, pe care am si inceput sa o citesc, chiar daca eram in vacanta. Cui ii pasa? De o carte buna nu te poti tine deoparte. Problema acum este cum o sa pun mana pe continuari… si o sa am timp sa le citesc? 8.5 euro (ceva librarie in Lyon)

10. Last but not least: e o vaca, e o cutie, e un vas pentru lapte… de fapt e o chestie din metal cu impriemu de vaca in care au fost ceva ciocolatele, dar care va gazdui pe viitor cine stie ce chitibusuri mai am eu prin sertare. Ce ti-e si cu elvetienii astia – totate suvenirurile trebuie sa fie cumva legate de vaci. 14 euro cu tot cu ciocolata 😀 – yummy! (taraba de suveniruri in Geneva)

HUH!

Primul meu post de genul asta si cred ca am mai omis cateva chestii (ceva toale, creme de plaja, un portofel, etc.), dar le las pe altadata.

Comments
2 Responses to “August shopping cart (pic heavy)”
  1. ela says:

    Paleta de la Meis Cosmetics mi-am luat-o si eu azi, la 12 RON, din Prosper Center Bucuresti. Intr-adevar sunt cam stridente, nu ma asteptam sa fie atat de pigmentate, dar imi plac. Eu sunt o utilizatoare fidela a fardurilor Ruby Rose, dar m-a surprins si calitatea acestei palete…motiv pentru care imi voi mai lua de la ei farduri (si poate nu numai…depinde ce mai gasesc pe piata 😀 ).

    Like

    • Xayidee says:

      Ma bucur ca ti-a placut. Mie imi plac sa fie pigmentate dar as vrea si ceva fara sclipici.
      Cu toate astea mi-am mai luat ceva paleta tot sclipicioasa. Poate o sa o arat pe viitor.

      Like

Lasa un raspuns

