Poftesc ceva… turcoaz!


Am observat giveaway-ul aici. M-a aruncat aici unde am gasit asta.

Mai exact am gasit un giveaway cu kit de pensule de la Sigma pe blogul Superficialy Beauty, am urmat pasii ca sa ma calific pentru tragerea la sorti si acum astept sa vad ce se intampla.

Cine vrea sa participe poate sa urmeze oricare dintre link-uri si sa descopere despre ce-i vorba.

Eu le vreau pe astea:

Mai exista si un banner cu blogul unde se intampla toate lucrurile astea undeva in dreapta.  —>

Have fun!

Lasa un raspuns

