10 UPs and DOWNs: weddings


s UPs:

#1 mancare multa, ceva tot trebuie sa fie bun
#2 sunt o scuza ca sa port rochii sau sa imi mai cumpar cate o rochie, sa ma machez si sa imi fac parul
#3 se primesc tot felul de prostioare ca si amintiri: floricele de ceara, pungute de voal cu bomboane, etc.
#4 rochiile de mireasa – you gotta love ’em
#5 toata lumea e vesela sau macar se preface.

DOWNs:

#1 5-6 ore de stat pe tocuri
#2 muzica populara, hore, sarbe si cantareti de tot soiul
#3
trebuie sa am grija sa nu mi se vada nu stiu ce bretea, sa nu ma patez cu nu stiu ce sos, sa nu mi se desfaca nu stiu ce capsa, sa am grija la ciorapi, la par, la machiaj, la unghii, cred ca asta inseamna sa nu ma misc prea mult, dar…
#4 mancare multa, prea multa, prea buna si dureri de burta a doua zi
#5 tradtii stupide, oameni batrani cu idei invechite

Si cum aseara am fost la o nunta (destul de ok pot zice), azi evident ca am dureri de stomac desi am sarit peste 2 feluri de mancare si nici nu am mai asteptat tortul.

Oricum, cu fiecare nunta la care ma duc sunt tot mai sigura ca nu vreau nunta traditionala. Nunta nu e pentru parinti, nasi, meseni, rude si vecini; nunta e pentru miri. Uneori trebuie sa fii si egoist, ceea ce nu te face sa fii o persoana rea.

Si cum nu puteam sa nu amintesc si de tort, desi nu l-am gustat era destul de aspectos.

Insa uite ceva idei un pic mai pe gustul meu:

Lasa un raspuns

