Incep din timp…


Cum ma cunosc destul de bine si stiu si cat de lenesa pot sa fiu uneori mi-am zis ca ar fi mai bine sa incep pe de acum pregatirile pentru zilele de nastere ale verisorilor mei. Sunt 3 la numar si inca unul/una pe drum.

M-am tot gandit ce as putea sa le dau si nu au deja insa optiunile se reduc semnificativ asa, iar jucarii oricum le cumpara mama si bunica destule. In sfarsit azi am avut o revelatie. Asadar cadourile vor fi dupa cum urmeaza:

Kacem primeste un dinozaur.

Shaina primeste un dovlecel.

Iar Maissa, o floricica.

Asta seara am inceput sa lucrez la floricica si ma astept ca pana vineri sa fie gata.

Comments
2 Responses to “Incep din timp…”
Trackbacks
Check out what others are saying...
  1. […] This post was mentioned on Twitter by Nora Vintila, Ada. Ada said: Idei de cadouri https://xayidee.wordpress.com/2010/04/28/incep-din-timp/ […]

    Like

  2. […] Incep din timp… Incep din timp… […]

    Like



Lasa un raspuns

