Keep calm and craft on!


Bineinteles ca si azi am tras chiulul de la munca serioasa si cum ma plictiseam prea rau la televizor m-am gandit ca nu strica sa imi fac de cap cu un mic proiect.

Asa ca am scotocit prin plasa cu materiale (ce bine e sa ai tot felul de cartoane, hartii, adezivi si vopsele la indemana) si dupa ce am inventariat rapid ce mai era pe acolo, m-am hotarat sa imi fac o rama (nu din aia de merge prin pamant).

Ultima data cand am fost la Bucuresti, evident ca am dat o tura prin Ikea si, chiar daca nu mai aveam eu cine stie ce fonduri, mi-a fost imposibil sa nu plec cu ceva asa ca mi-am luat 2 rame pentru ceva desene care meritau expuse  (trebuia sa iau 3).

g

Ramele (una alba si una neagra) pe care le aveam deja arata ca in stanga.

M-am pus deci pe masurat si taiat cartoane, ceva scandurici pentru sustinere, mi-am lipit degetele de cateva ori, am mai si gresit si dezlipit niste parti, dar pana la urma tot mi-a iesit.

La final am iesit pe scara cu rama “la rosu”, folie si spray-ul cu acrilic si am vopsit-o (ultima data cand am vopsit ceva in casa pana si usile aveau o tenta de maro, plus ca mirosul e prea puternic). Dupa ce s-a uscat, am batut 2 cuisoare cu ceva cleme in scandurici si am legat sarmulita ca sa o pot agata.

Tot ce ramanea de facut era sa gasesc ceva de expus in noua mea rama. Astfel, Steve a gasit o casa. Cine e Steve?, va intrebati.

Nimeni altul decat elefantelul meu – nou-venit pe peretele meu.

Comments
One Response to “Keep calm and craft on!”
Trackbacks
Check out what others are saying...
  1. […] Keep calm and craft on! Keep calm and craft on! […]

    Like



Lasa un raspuns